mandag den 8. september 2008

Kostvejlederens rapport part 1:

Som aebleboys' nyfundne kostvejleder/nutritionist er det mig en glæde at præsentere æbledrengenes nye liv med Basilikum, Iceberg og gode tanker


"Stop med at køre dit liv på autopilot" - Stig Rossen

"Jeg spiser kun stegt Tofu" - Veganer Lasse

"Se mine balder af stål" - Charlotte Bircow


Idag har 3 æbledrenge og en forræder været rundt i byen og skulet til blenderpriser og ananas på tilbud. Her er, hvad kostvejlederen mener i denne uge:


- Brug lakridsrod som en finurlig og rig snack, der holder dig igang og samtidig kvæler den grusomme søde tand (læs "hva er det for noget hø jeg har i munden")

- Fordøm to hapsdogs for 30 ,-   

- I forlængelse af den kommende weekends program - husk madpakke til byturen, peanutbøf står højt på listen

- Besøg Ganefryd, butikken der elsker fiskeolie, men hader Niels

- Skul ondt på mennesker  


Eventuelt - gå i Elgiganten og køb puslespil med dyrlægens natbord i færd med at ørle, medbring blot billede - 59 ,-

2 kommentarer:

Victor Owie sagde ...

Jeg er imponeret. Velargumenteret og sagligt. Sympatisk. Flot.

Lasse Laks sagde ...

ak, jeg har virkelig sagt nej til alt for meget sur/sød sauce i aftes pga. denne idé om sundhed.. bjallis, du er en helt.

/ tanker fra en prinsesse på 12 kvm.