søndag den 28. september 2008

Hot dogs er blevet gademode


SERIØST!!! Min gode medhater Nikolaj har akkurat gjort mig opmærksom på noget utroligt morsomt om end utrolig sørgeligt. På den smoothtastiske gademode.dk, hvor bloggens nære ven Niels Ung fra tid til anden er at finde i rave-outfits, debbateres der i øjeblikket på livet løs om - ja- noget vi kan tale med om: hot dogs.

stine skriver:
det er sgu da bare noget hun spiser, jeg tvivler og syntes det er lidt åndssvagt hvis hun render rundt permanent med den hotdog i hånden for at tilsætte “lidt humor” til sit outfit..

men er du nu sikker på det, lilla stine, spørger æbledrengene! (HJÆLP, SVENNING!)

svenning skriver:
Til Stine. Jeg kender hende på billedet, og hun render altid rundt med en hotdog i hånden. Det er en sindsyg fed accessorie (synes jeg). Har lige været i Milano, der er der også rigtig mange der render rundt med hotdogs for at pifte deres outfit lidt op.

..... men tilbage til min msn samtale, hvor jeg blev gjort opmærksom på alt dette.

Nikolaj siger:
Så er man altså løbet tør for ideer, når man bruger en hotdog som accessorie

Amen, brother.

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hot Dog bar - Nu førende forhandler af "street"-accessories.

Lasse Laks sagde ...

peace to all the people der gav det love da det bare var et sted hvor man fik svin og øl.

Niels Ung sagde ...

haha oh shit... jeg kaster med love til æbler og hotdogs... vi er the fash.

ps. tror den er fra 7-11, hotdog bar sælger ALDRIG ud!

Anonym sagde ...

Yes exactly, in some moments I can phrase that I approve of with you, but you may be considering other options.
to the article there is quiet a definitely as you did in the decrease delivery of this demand www.google.com/ie?as_q=spyware doctor 5.0.1.200 multilang ?
I noticed the catch-phrase you procure not used. Or you functioning the dark methods of promotion of the resource. I take a week and do necheg