lørdag den 10. juli 2010

Tæppet giver mening - og gasmasker.

Gimme some pop.

Søde solstråle har lige været på mit skød. Vi plukkede blomster langs hovedvejen på den forkerte side af Skave [SKAW]. Vi besøgte en mand med psykiske mén efter Afghanistans og Kosovos forkerte skridt. Men pigen var smuk, og der hang camouflage-hegn, gasmasker og plastikgeværer overalt. Men hun var stadig satans smuk. Nu kom hun ikke med til Fanø - hvorfor ikke? Fordi hun havde menzzz.

Han var uhyggelig - ja, meget. Meget uhyggelig. OG han havde den sødeste hund som lignede én stor snefnug!!! Kære hund - jeg føler med dig. Jeg klappede dig, mens jeg sagde: "Undskyld hr. - du er havnet det forkerte sted." Indeni vidste jeg godt at dén var møntet på mig. OG pigen dér.

Jeg har ikke været i seng endnu. Kun sovet op af de glatteste, sødeste lår i næsten hele verdenen. Og så i min fars have. Næsvis? Næ, Næstved. Kun Næstved og Thisted er mine gode venner LIGE nu.

Smukt pandehår, smukke læber - kan jeg kun sige lige nu. Op og lave suppe hos far. Hende og jeg. Hyggeligt? Fandeme sødt, fandeme sødt, og hyggeligt. Melogostogpizza.

Suppe med tre grønsagsbouillionterninger i? Ja tjak. Den var god - dét og så tabascoen om hendes læber. Krydret - ja tjak.

Syndeflod, kæmpegrej - mega syge kummefrysere i et hjem med for mange plastikgeværer ude midt i en skov - på den forkerte side af Skave [SKAW]. Tak for Skave og Marie. Sød sød sød.

Værd at miste sin mobil for.