fredag den 30. juli 2010

Licence to krøll'

Jeg har løst et vigtigt problem, som f.eks. Descartes pruttede rigtig meget i sin seng, uden at hitte ud af. Den menneskelige bevidsthed befinder sig ikke i hjernen. Det er der sgu da overhovedet ikke plads til. Ville ønske jeg havde løst problemet om hvordan man kysser med jurister, som man troskyldigt bliver fodret med af en gedemor.

Jeg har fandme ondt i knolden, på den der "drikker aldrig igen" måde. Det er sjovt hvordan nutids-jeg tror at fremtids-jeg har tænkt sig at lære noget, af de veer mine frontallapper spasmer rundt i. Der er mange ting der er sjove. Jeg var i Tjekkiet i en uge, med 13 afdankede kommunister, men det var ikke en af dem. Et selskab af selv-ridder-til-slåede venstre-martyrer, der kvakler snot ned i den 4 fadøl, over verdens egoisme og selvtilstrækkelighed, men pludselig ikke har mere end 12 Eurocent til drikkepenge, når underbetalt tjekkisk madslave kommer med regningen. Jeg ved ikke hvilken sygdom der er værst, danskhed eller alderdom, men vi skal sgu vaccineres mod begge dele.

Jeg vil gerne tilbage til Roskilde. Det må gerne regne, og Nephew må også gerne komme, og hvis jeg ligner fa'me lort, så må pigerne gerne være ærlige omkring det. Synes det er en rancor af format at skulle leve i samme tilværelse som Se & Hør forsider, Facebook refresh dopamin rushes, og stillingstagen til a-kasse medlemsskab lige nu.

Ej, ikke mere weltschmertz. Når Grooveshark fyrer op for Sum41 findes der én knivspids svovl i Århus der ikke er sen til festen. Som Epikur sagde: Det gælder ikke om at leve længe, det gælder om at frisere en gedemor.

Ingen kommentarer: