torsdag den 8. juli 2010

BAAAAAARHH *klovklap*

oh my. At skulle restituere Roskilde på en flyvetur over atlanten kan ikke anbefales! På forhånd havde jeg forventet at det blev slemt, men store slemme Lufthans tog den lige helt ud, og fordærvede den sidste rest af godt mod, jeg havde i mig. Først placeredes jeg i en stol, der i forhold til foranstående stolerække, vakte minder om mosh-pitten til en japandroids koncert. Dette krydres med at det italienske par, der sidder ved min side, tilsyneladende har forberedt sig til en 12 timers flyvetur ved IKKE at gå i bad, i hvad der kunne svare til en festival. Endeligt var måltiderne så fedtede og så tyske, at jeg var heldig med at mit mavse-indhold ikke spolede 5 dage tilbage hvad angår frekvens og fasthed.

Men hey, jeg er i LA nu, og det er sgu ret fedt. I morgen skal vi besøge min mors fætter. Han er BARE bøsse, og lever af at sælge makaroni og sådan noget. På trods af at jeg befinder mig her i bøssernes by, savner jeg dog nogle drenge, der er i stand til at have lige lidt flere pikke i munden. Jeg savner ponyen Fie, vore heste Isildur og Mokai, Barack Obama(hænger i Odeuren nu, btw), gedemor and them girls, og alle jer andre kid!

Puha, Roskilde var en vildter basse – et år er alt for lang tid til at vi igen har 10 dage kun med hinanden og godter fra grænsen.

2 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

God tur mayns! Hils Arnold!

svovli sagde ...

Travelawg. Doktorens zerum vinder hjerter på prærien.