mandag den 5. juli 2010

Danser med rancors

Er nødt til at starte dette indlæg mens Foo Fighters spiller Exhausted i mit hjerte. Jeg kan slet ikke forholde mig til at Roskilde er ovre. Sidder bare i en lejlighed hvori alt virker ligegyldigt, og tænker på hvordan jeg blev vækket igår formiddags, af rigtig mange bryster der sang i en agora.

Jeg kan ikke overskue at blogge om Roskilde. Tager nok de store træk efter det her billede af Mokai og Isildur.


Der var måske koncerter, men det gider jeg ikke. På det punkt var jeg nok '09 fan, dvs. gone (think about it). Them Crooked Vultures var genialt, og Prodigy fordrede at jeg sked en nakkehvirvel, men husker jo stadig SlipKnot, og en sådan rancor er jeg dog ikke blevet pulet af i 10.

Jeg er meget smeget madret. Jeg tror at jeg har været for gammel til Roskilde i den bedre part af mange år. Men jeg kan fa'me godt li' det drenger! Jeg forestiller mig Roskilde i sådan en håret-tilbage homocamp med studiner uden frugt, og hvis det var det eneste Roskilde havde at byde på, så stod Gedemors ark da ikke meget længere. Jeg lærte at stave til Balroc (balroq? Balrok?) på tegnsprog.

Der er blevet stemplet Win på min arm. Tror det skete i morges, mens jeg åbenbart var i koma. Tror måske at jeg var en fæl suppe at have med hjem. Det var fordi at jeg fandt en svensker og tog på eventyr mens lejren sov. Den mængde Stupid Girl med Garbage på en radio som vi fandt, kan ikke måles i XP. Kulminerer nok da jeg sidder ved en pøllet sø, med en pige der hedder Rose (by any other name og alt det) og vi skiftes til at tage hinandens hoveder i munden. Af de to random encounters jeg har haft på Roskilde 10 (40?), hvoraf det første var en voldsomt smuk sjællænder der lå ovenpå mig efter Gorillaz og kvitterede morgenen efter med den ret konklusive sætning "du ligner faaa'me lort", så var duggen fra bladet af en rose på mine læber nok den suverænt mest berigende. Sex er en overvurderet rancor.

Jeg skal op i Fakta og have Pesto. Tror jeg skruer meget højt op for at vaske min asie i friend, og håber mine naboer kommer på besøg. Har faktisk allerede gjort det haha lol just kidding question mark kromann. Nej vent. Never question Marc Kromann.

Ingen kommentarer: