fredag den 11. juni 2010

Snot, hvordan, hehe-ferie: nu

Min bror, Nicolai Krejberg Knudsen, har skrevet et godt, anaforisk readymade-digt ud fra googles forslag til, hvad man kan bruge ordet 'hvordan' til.

hvordan
hvordan onanere man
hvordan snaver man
hvordan får man en kvinde til at sprøjte
hvordan begår man selvmord
hvordan bliver man gravid
hvordan binder man et slips
hvordan kysser man
hvordan skriver man en ansøgning
hvordan bliver jeg gravid
hvordan

Han stiller også netop nu spørgsmålet: "Hvornår holdt piger op med at blive tiltrukket af stalker-typen?" Kom frem, duk op, kravl ud af busken, vi skal drikke nu.

& et Velkommen til Baronen!

3 kommentarer:

Victor Owie sagde ...

jeg er et kræ. du hænger på mig. hvordan skær'n?

Institut Ormehul sagde ...

jeg skær' i flæææsket.

Lasse Laks sagde ...

you cannot simply oversprings your way into bachelor.

ses på den anden side.