tirsdag den 1. juni 2010

Den grimme ølling

Eksamen Katrina har ramt Boston med 40 sømil i ascendanten. Eller Houston. Sidder lige her og kommunikerer decideret IKKE med en bog der siger at kommunikation mellem mennesker ikke findes. Jeg tror mest den handler om at forfatterens overlæbe er for stramt spændt ud over hans fortænder, til at noget af det han siger giver mening. Aflevering er en kalksprængt, åreknudeforkalket temporalforskydning væk, og dette draft skal bære mig i de svage stunder. Alle jeg kender får det der dispensation, fordi en sommer tilbragt under jorden, med at svede sin smerte ned i et betændt plast-product fra Apple lyder som himmerige i Kolding.

Nu vil jeg ikke mere. Klokken er 22.38, og jeg skal skrabe mine øjenæbler over det tørre papir, indtil jeg forstår galskaben, eller den forstår mig.

---

Klokken er 10.12. "1-0-1-2" er ligesom morsekode, hvis der var noget som ikke var en prik eller en streg. Jeg vil opfinde et nyt morsesystem: Prik, streg og røv. K er streg, streg, prik. Gimli er prik, røv, prik. Min bachelor er streg, røv, røv, røv, røv.

Denne morning giver ikke mening. Min teori redefinerer mening. Mening er en udspænding mellem aktualitet og potentialitet. Min aktualitet burde være bræktualitet, men jeg har bare tilbragt en salig nat i en overfyldt fredagsbar, stolt slumrende på en sofa hvis længde i forhold til min, ikke kan udtrykkes med konventionelle brøker. Nu skal jeg ud og flytte tunge møbler, i en T-Shirt der lugter af sure æbler. Jeg kan ikke li' sure æbler.

Skal vi ikke snart se om regnbuen ender i Roskilde?

---

Fuck, jeg har skrevet noter til denne 3 del, dette indlægs Return of the King, men de lægger i en nobel park. Der stod ikke noget vigtigt, men der var en anekdote om to krager der slåssede i København, som jeg tror på kunne blive viral.

Jeg har ikke lavet andet end at skrive dum bachelor i snart 16 år. Jeg har ikke bidt i en æble i hvad der føles som 12 minutter. Jeg ved ikke engang hvorfor jeg blogger. Jeg så en mand i København der måske er død nu, som fik kunstigt åndedræt. Han var meget fuld. Jeg ved ikke hvad han var fuld af, men det pustede hans mave op, når de trykkede hans bryst ned. Super klamt. Klam Københavnersøndag.

Hvis alt går hval findes der en aktualiserbar fremtid indeholdende øl. Alle mine tanker begynder at samle sig i den samme sætning, og det er bare nødt til at stoppe.

Forøvrigt mener jeg at Niels er sød, men jeg er bedst til at køre bil.

10 kommentarer:

Institut Ormehul sagde ...

Ramseladens utopi om snart at have skrevet sin opgave færdig: "Jeg så jo, der var gin og topform."

Institut Ormehul sagde ...

R: "Hvor er det nu, den skide etymologi er henne?"

R4M3E3 sagde ...

extra crunchy potato (...) hand cooked to perfection

Institut Ormehul sagde ...

det' guf.

R4M3E3 sagde ...

"- men hun mærkede jo blomsternes duft og hørte træerne suse så blidt, så hun vidste hun var dér endnu - og dog følte hun sig som et vinget væsen i sin nøgne krop, så hun turde ikke se ned igennem benene én gang til for ikke at blive svimmel, hvis jorden skulle lige dybt, langt, fjernt nede under hende, men hun var nu også så langt inde i søvnen, at hendes øjne længst var lukkede." Jens August Schade

Institut Ormehul sagde ...

Jeg / svedigper
kvæler Harry Potter i persiennen.

R4M3E3 sagde ...

haj/sælmorder kaster sej ud fra bølgepap. Jeg/hudomvunden og ormstunken plankemis drikker rensebenzin og pisser peber og glødetråde (ikke noget med klipper og skakte, hvor solen sjældent kom ind)

Institut Ormehul sagde ...

Jeg er 7.013 ord gammel.

R4M3E3 sagde ...

"By cooking our babies using the traditional batch method, we are able to keep alive the original taste of Mrs. Kerr's dead baby snacks. We also the expertise of the staff to consistently reach a high level of quality. Once their small bodies are cooked to perfection we add our special developed seasonings to create the unique flavours for our baby snacks.

Lasse Laks sagde ...

gå nu i seng