lørdag den 19. juni 2010

An olfert you can't refuse

Total antro fest, blogger lige mens hjernen er varm. Kører sådan ud til Moesgråd kl. 16, uden rigtig andre planer end at drikke øl og ligne et toilet i hovedet. Thomas sidder overfor mig og smiler lummert og prikker til mig med sin finger. Jeg siger la' vææhr! og han åbner munden for at svare, men der falder bare tolv pikke ud af hans mund.

Bliver åbenbart tutor for antro supp, og så går vi ellers ombord i alkohol. Thomas skal på date med sin far, og bare snakke om hvordan det føles konstant at have pikke presset mod indersiden af sin mund. Han efterlader mig sammen med unknown Stines, hvor jeg bare sidder og skubber mad ind i mit cisterneansigt i ca. 30 minutter. Det er så sygt fælt at skulle small talke med mennesker der minder om en selv, men som man ikke kender. Hvad læser du? Mit ansigt der ligner et toilet er bare SÅ INTERESSERET!

Møder hende hippien, der naturligvis er blevet ca. hunnarti pråcent kønnere siden vi skiltes sidst. Snakker meget fysisk med hende, og pludselig går det op for mig at jeg totalt kan sove i hendes seng i nat, og det vil slet ikke have nogen konsekvenser. Så møder jeg Stine der hedder Lisbeth og bliver sygt forvirret, og spiller bordfodbold og fornærmer hendes hat, og glemmer vildt meget hippien. Senere ser jeg Hippien danse med en langhåret arkæolog, og får lejlighed til lige at reflektere over hvordan jalousi bare transcenderer enhver ide om retfærdighed. Spørger vist også om den der seng ikke bare skal knage lidt tungere denne nat, men hun kan ikke lige håndtere mit fede toilethoved. Så kommer Thomas tilbage, og siger noget pissesjovt, der desværre overdøves af lyden af 12 pikke der rammer jorden foran ham.

Kører med fæl|lesbus ind til Social Club, men jeg kan ikke komme ind, fordi der er tema aften. Temaet er retarderet ungdom. Tager ned til Ris Ras hvor Ømmar Marzouk tager sig en slapper, og Thomas prøver at få en kæmpe pik ind i munden. En ny Line er til stede. Hun sidder og aer Ørum og er måske det mest omsorgsfulde menneske jeg har mødt, der havde et kadaver om halsen. Et eller andet sted i Sønderjylland er der en ræv der har levet et lorteliv, der lige får støvsuger hjernen ud, så dens pjuskede efterloddenskaber kan hænges op på hende. Pissefedt.

Vi går vist på Sway, der måske er fuld af totalt fulde spassere (måske ikke?). Hvis den var, gik vi meget hurtigt væk. Cykler hjem i modvind og mågeskrig. Har lige fået halvdelen af et booty call fra luftmadraspigen. Håber bare den anden halvdel er på vej, men tvivler. My life is averafn.

3 kommentarer:

Niels Ung sagde ...

haha thomas har en pik i munden (no homo) synes det er synd du ikke bollede hippien hehe kender kh niels

svovli sagde ...

Don't we all kender?

Forresten, Thomas, hvis de nogensinde opfinder en bil der kører på at have en pik i munden, burde du alvorligt overveje at få et kørekort.

Amanullah 'Gedemor Girl' Souldust sagde ...

helt genialt