onsdag den 23. juni 2010

Det sidste æhm inden det næste

Jeg har lige noget sprog, jeg skal af med.

TORSTAI-SUNNUNTAI 1.-4.7.2010
PORTIT AUKI TO 1.7. KLO 17
Sisältää leirinnän alkaen LA 26.6.
LISÄTIETOA: www.roskilde-festival.dk

Jeg glæder mig til at se, hvad man kan få for dette derder. Knælerslanger. Jeg har stadig bukser på. Sjælefanger. Jeg kan stadig ikke tale, læse eller forstå finsk. Ægte anger. Jeg kan råbe lidt, hvis I vil. Yndlingssanger. Noget, man godt kan forstå mellem her og Helsinki. Æhm. Jeg har skumle planer om at begå teltslæb. Stavganger. Etikette er noget, man piller af flasker, men bare rolig, rovmord lader jeg de ægte finner om. Bang, Mads Langer.

Red.: fordi min i år pæne festivalopførsel skal forbedre verden, skal det også afspejles virtuelt BEHA'LIGT.

2 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

gå nu hen til et bål når klokken passerer tyve. så står jeg der med funklende øjne og hvidvin. afgrunden er et bålsted.

svovli sagde ...

Smukness.