fredag den 18. juni 2010

Forbrydelse og Rafn

All the small things. Nogle gange vågner man kl. 8.30 i en lummer kitchenette, og tager bare op på kommunehospitalet og sover videre i en MR scanner. Medical experiments, forsogsperson.dk, cyborg future one step closer.


Så kunne man da godt lige panikke ned til Maffe, og snakke lidt Shrödingers Bowskilde, uden at vide om man er blevet totalt brændt af, og ikke skal med. I så fald, Prepare for Identity Theft! Frankrig var med i VM, men de var kommet til at tilmelde sig VM i fodbold, istedet for VM i at have pikke i munden, så de tabte til Mexico. Så så vi øl og drak Young Guns indtil de skød homofar, og så gik vi ned på Hjaarten. Victor, jeg kommer til at spørge en pige om vi bare skal snakke pænt til hinanden, og vente på at storken kommer. Jeg kommer til at basere et ægteskab, og op til flere utroskaber, på de ord.

Efter Hjorten gik vi bare ned på Antons og lavede social hacking, med Miley Cyrus på jukebox. En nat i Århus er altid lidt som at blive jagtet af en dør der lukkes, specielt i hverdagene, med så fandt vi da Bodegaen der havde åben til 5. Spontan-bonder med bartender der er ramt af Gammel Dansk, og får serveret den fulde tractatus illogicus af gratis shots og Wash my Asian friend. Bestiller kun vand og Blink. En pige der ligner et egern på en god måde, kigger på mig med øjenbryn, men social inhabilitet strikes og jeg kigger bare tilbage med svovl. Det er vi nogle der kalder action.


Stine kommer op i baren og bestiller isterninger, og spørger om jeg vil have en. Så er det sådan noget klamt homo-noget, med at jeg skal suge den ud af hendes ansigt, med munden, mens vi presser vores klamme svedige homo-ansigter imod hinanden. Det var meget fedt. Reminded me of Roskilde, og hvis det uskelige sker, og jeg ikke skal med, så efterlad intet i holder af, for Århus vil være en sveden ruin by the time you get back.

Så er Thomas totalt Aalborg, og fortæller en ung buk med studenterklamt homohår, at han skal gå væk fra vores øl, hvis han ikke vil se indersiden af sin egen røv, med hovedet. Altså, oppe i røven. Hold kæft jeg skriver beskidt denne morgen. Det er slet ikke med vilje. Nåjo, det er fordi jeg er smurt ind i lort fordi Line Miller smed mig i Åen. Forlader endelig Bodegaen henad 4½, og finder Dyrlægens mobile eutanasi-klinik, i form af en fuldfæl shotsslæde, ved en å og en Line Miller. Vi sværger højhellig blod-ed på at kaste os i åen og bare kick-starte livet og sommeren, og så havde ØmMiller lige glemt at de havde en vask på komfuret, så jeg laver The Fall of Max Pain, ned i en suppe der gnækker hult i sit lumre favntag. Den er kun 1 meter dyb, men der er fandme plads til meget fæ(i)l på de 1 meter. Randoms fra gaden hiver mig op, og giver mig en detaljeret indføring i kloak-logistik i Århus (Åen er åbenbart ren pølle). Hyggeligt. Tager hjem efter vi har tævet Thomas' dør i lang tid, uden jeg rigtig ved hvorfor. Tager et bad, og kan godt lige nu mærke at der skal mange flere til. Laver de Vanish Oxy Action til sjælen?

I aften skal vi være fulde, og jeg skal råbe fisse i et træ, ellers sker der ikke så meget.

2 kommentarer:

Niels Ung sagde ...

haha, det er hyggeligt nok at være på læsesal i dag. tak peter. især for obamawin hehe.

Maffe sagde ...

"En nat i Århus er altid lidt som at blive jagtet af en dør der lukkes..." Årets fucking indlæg!

Iz serial.