torsdag den 24. juni 2010

Hun ligner noget Kant kunne slæbe med hjem

"Jeg fatter ikke, vi skal på Roskilde imorn. Mens Victor sidder og spiller Radiphead på dip computer, er jeg herre meget trøfleee i e seeeeng. THOMANS! Ulrik Wilbek, ham med Risikosamfundet, han kan godt nok skrive som en buket blomster. Når man vågner op i drillehumør skal man altså blogge. Lars, sig lige noget sjovt, jeg er ved at skrive et blogindlæg. "Marengs" siger Lars. Jeg kan ikke lide smagen af alkohol, og jeg hader røg. Nogen går på natklub, men jeg er ikke interesseret. Undskyld pus, men du ligner en lort i hovedet. Jeg ser Århus som vores handlingers teater. Et eller andet med ækvator og en sæk agurker. Lars, du ryger som en lilla drengebarn og spiser agurker som en kæmpe mand. Hjælp farfar med at sortere bær på høloftet eller jeg smadrer det her krus i dit fjæs. Træn din hest på gården i Ponydalen eller jeg giver Johannes Møllehave din e-mail i dit fjæs. Du skal give din hest kærlighed samt det rette fodder. De seneste par måneder har været bananas, much as in de har været skøre, og jeg har spist grotesk mange bananer (no homo). Men så fik jeg afleveret det bachelolpr0njekt om miljøkritikkens karriere fra sexy avisdreng til fist fucking millionaire! Kaw og bunga! Kaster snart op i et telt nær dig. Jeg elsker tøser i skumringstiden. Læs Brecht."

2 kommentarer:

svovli sagde ...

Kaster snart et telt op nær dig.

Institut Ormehul sagde ...

Der er 10 brune lagkager på teltdugen.