fredag den 18. juni 2010

Hamburgerryg og et stykke med rullesteg

Puha for en hat. Man kan ikke få is i hottern på 7-11. Det plejer man altså! Nej det kan du ikke. Don’t tell me what i can’t do siger John Locke, og det ville jeg også have sagt. Men jeg sagde hm! og fik creme fraiche og ketchup.


Det er endelig sommer. Og snart er der Roskilde. Dette medfører nogle vigtige gøremål for mig. Jeg skal have bestilt en Beer Belly og opfordrer alle til at gøre det samme. De fleste af os har en naturlig en i forvejen, så det er ikke en skam at have frisk aftappet vodka fra back-in-box skvulpende på mavsen, nu når vi ikke må tage vores drikkevarer med ind på pladsen.
Der skal elver medicin til! Jeg skal bage lembas brød til vores bustur. Det er luftigt, det er let, og fyldt med energi. Vores gode hobitter klarede den fra Kløvedal til Mordor på det. Jeg håber bare, jeg klarer den til Otto Duborg. Opskriften er her, prøv også Aragons the eller Bilbos orange marmelade.
Det sidste jeg skal gøre, er at gøre noget mere af det her. Hoppe i åen, når klokken er 5, og vi alle er holdt op med at give mening. Det var floden Anduin, men Frodo var allerede sejlet mod Mordor. I aften indhenter vi ham.


1 kommentar:

Niels Ung sagde ...

haha omg pro. den ølmave er pænt brain. hopiåenwin.