onsdag den 17. marts 2010

Skagen 2010

Jeg har jo altid været en mand af få ord. Få, men velvalgte. Udsigten til at sidde overfor en håndboldspiller med remoulade, fiskefilet og andet mundgodt ud over kinderne når jeg bliver en ældre herre (kombineret med privatiseringen af vores lilla platoniske bøsbøs slæng) har fået mig til at løfte sløret for, hvad der egentlig sker i sommeren 2010. Sulfodiktatoren og jeg vil ikke finde os i at skulle deale med hinandens klamme andenrangsscoringer senere i livet, når parmiddage bliver hot tis, og det er med det in mente, at jeg lejer et sommerpalæ i Skagen. For at tænke over livet, eller bare for at bange for coin.
Der bliver høj sol. Slagter Munch vil et par dage forinden vores ankomst have lanceret en ny jægerpølse over gaden. Folk går i bar mave og Blink 182 genopstår (seriøst). Svovlnamnam’s hår er sort, han er endelig kommet med på all american rejects vognen og alt hvad det indebærer. Nogen af os får en tjans som malersvende for et par sværdfisk, der netop er flyttet i hus. Betalte frokoster og nipsnips ved havelågen. Om aftenen laver vi abekattestreger og der vil blive serveret Pink Ladies, Cosmopolitans og lamme fallosreplikker. Bæwi vil være den værste, noget med stavgængere og spandauere – det giver mening til den tid.
Men drenger, det bliver ingen kaffeklub, vi skal ud og bevise at vi kan gi’ os hunnaarTI PRÅCENT. Jeg undgår for en gangs skyld toiletrens og barnevogne i mine sagesløse branderter. Kæmpetaberen og Vildbabsen vil istedet stå og svede ud over Kromkroms DJ pult nede i stueetagen. This week, we shall dine on Shell!
Det her blev en meget erotisk nutella.

6 kommentarer:

Maffe sagde ...

bæwi approves.

Boghurt sagde ...

:) now come the days of ækleboys. May they be pest.

Amanullah 'Gedemor Girl' Souldust sagde ...

det bliver fandme en go ferie drenger

Institut Ormehul sagde ...

Jeg har gammel kakaomælk til dem, der vil have smæk.

Al Gorgeous sagde ...

glæder sig

svovli sagde ...

Jeg vil blaffe til Skagen og bare sige Move Along til alle biler der stopper.