fredag den 5. marts 2010

For alle os der kun går i lårkort

Aften: Jøde-Benjamin og jeg mødes i en af de barer

Aften: Klatprins Dyrlæge og Happy Hippo joiner

Aften: De våde varer løber og før vi ved af det drikker vi af sugerør med penisgummidut i toppen

Aften: Viborgslæng kommer til, jeg forstår mindre og mindre hvad dæ dær ping-pong er

Nat: Alle pånær Morten, Nicoline og jeg er gået

Nat: Vi går på Gazzzstation for at finde Karin og jeg køber en Cult shaker for 140 kr mens jeg afprøver kunsten at blinke med ét øje til random pige – fail

Nat: Morten tager sin diller frem og svinger den hen til et bord med piger. Han får den ene til at pseudobefamle ham under påskud af, at han bare vil give et håndtryk

Nat: Random nørder kommer hen og spørger om vi kan skaffe noget kokain. De er lige blevet fædre, synes aldrig de har levet det vilde liv og nu skal det være. Det kan vi selvfølgelig, og vi opfinder en dealer ved navn Achmed der bor nede omkring bowlingcenteret ved musikhuset. Men for at vi er sikre på de ikke er journalister, så skal de sige hvilken drink de ville give os som tak for at vi hjælper dem. Det er sådan et pusher kodeks. De siger noget med kokos og andre fæle ting jeg ikke kan få ned, så vi hjælper dem på vej og får dem til at købe det til os. Flashforward til det punkt, hvor Achmed bliver bange for at gå ud i natten fordi der har været mange lømler der vil have hans kokain på det seneste. Vi får derfor de her fyre sendt afsted i en taxa til musikhuset og ser dem aldrig igen.

Nat: Jeg bliver til stadighed træt af fuldkommen vanvittige priser og beslutter mig for at urinere ud over et drinkskort nede ved nogen palmer

Det eneste jeg har tilbage er fælt stempel på hånden, fæl smag i kæften og ingen penge, men vi ses i fredagsbaren!

Ingen kommentarer: