torsdag den 21. august 2008

Weekendens program


Det er hermed blevet til en tradition for mig at diktere weekendens program á la evt. orkerne (definition: En ork er en eventyrfigur, der typisk har et mørkegrønt uhyggeligt udseende med store hugtænder stikkende ud fra undermunden), men jeg vil stærkt råde dig til at se bort fra deres forslag (her) og følge mine. 

Weekenden står for døren men hvilken dør? Her er hvad en af æblens drenge synes er aktuelt og har kvalitet denne weekend:

Torsdag: 
Du tænker nok om dette er en af de torsdage, hvor man skal tage bukser på og bevæge sig udenfor en dør. Svaret er nej. Orkerne foreslår grøn te, jeg foreslår frysepizza. Keder du dig ekstra meget, kan du altid danne et band eller lave en hjemmeside om ingenting (hæ hæ hæ).

Fredag:
Hvis man tilmelder sig eventet på Facebook, kan man komme til Diesels supernice art fest, hvor musikken er sprød som brænd op i helvede chips. Alt der kræver en Facebook diskvalificerer og selvudsletter sig selv, så dermed vil jeg foreslå, at du foretager dig det samme som torsdag. Især hvis du er i Aalborg. 

Lørdag:
Weekendens absolutte højdepunkt er lørdagen, hvor æbleboys emsemblet vil drage til Blommehaven på visit i camping-koncentrationslejren. Hvis du har mod på at jumpe et hegn med pigtråd, venter der ostepølser og karryketchup samt - måske - Basmati Reis.
Det tætteste jeg foreslår, at du kommer på Kupe denne aften er Hot-Dog Bar. Skulle du overleve Blommehaven, er der altid regnbueshots og billige øl på Kurts Mor.
Orkernes kælne undersåtter - dvs. os - har slet ikke lyst til gå til release party på et pladeselskab, der vælger at se musikken mere som en kunst-form end et industrielt produkt. I'd rather have Sangria with a bum, siger jeg bare. 

Vi ses i natten, lilla trentemøllers. 

1 kommentar:

Niels Ung sagde ...

Hej mand, jeg gjorde alt det du sagde men JEG HAR STADIG IKKE FUNDET KÆRLIGHEDEN!? Tak 4 tipz mthhtht kurtz mamacita, i got 1 4 cheap.