lørdag den 21. november 2009

Det' hu-ha i København

Marc: Martin, drikker du meget mælk?

Martin: Nej, jeg spiser det bare.


Så sidder vi bare lige her. På Frederiksberg. Tre halvflotte søløver.

Igår hva æ det? Martin hadede mit skæg ("Du ligner en stor fed Key Account Manager,) og jeg blev så led og ked, at jeg barberede det af. Så tog vi til en fest, hvor temaet var skægvækst. Ca. fire timer gik med ikke at kaste op, og Martin (som I nok allerede kan fornemme var aftenens helt, just like any other night, not like any other hero) spytter ud af vinduet fra fjerde sal og rammer, I kid you not, en mand med muskler lige i håret. Så løber vi ind og gemmer os. Master detectives. I hovedstaden.

Je voudrais une bitch? Ja for faen. Der findes to slags piger her i verden. Dem man gerne vil fodre ænder med, og dem man gerne vil fodre med ænder. Der er også dem, man gerne vil fodre til ænder, men det betyder ikke, at der er tre. Det er helt sikkert. Eller også er det ikke. Det er helt sikkert. Martin mødte en sød svensk pige med et Facebook-visitkort, og han spurgte hende ca. 1000 gange, om hun var gravid, siden hun var så fed. Vi drak to flasker gin og var i drillehumør, fordi det er pissefedt at være fuld og urimelig overfor opnåelige piger. I hovedstaden.

Vi savner jer, og elsker jer.

5 kommentarer:

B.S Hermandottir sagde ...

Godt post der fik mit ellers mondæne humør op og rødgløde :-)

Maffe sagde ...

hva faen.

Maffe sagde ...

havde han muskler lige i håret. nåeh?

svovli sagde ...

Jeg ville sige Nice Surprise, men din niceness er jo aldrig en surprise. Håber hovedstaden stadig står når i tager hjem.

Mit hår kan tæve dit hår.

svovli sagde ...

Og hvordan skriver jeg på Æbletwitter?