tirsdag den 28. august 2012

GOTTA GET DOWN TO THE BUS STOP DETTE ER ET ULÆSELIGT INDLÆG JEG VIL BARE SIGE HVIS NOGEN HAR TID OG LYST FREDAG SÅ HQ DET ER N REKLAM

walø min nye magnage r fire har boket b´mig til haerdwquarters på FRIODAY så jtønkter jeg lige viles ige det jeg mender bhvordan menbberbman finder elers ude af det jeg ved bare fordi fie har asagt det men fordi måske kjoimner der selkt iukke nogen så er jeg troatlt ditl grin måsek ej mane det er ogsåp ok men altså hvsoi der komemr nogen djeg kender bluiver jeg selvfølgeligt gald og så må man køsnker et nuemer i kcoemmmetn s så poprøæver jeg a yt spiller det :-)_:):::))):):))))) jeg skal til at holde op med at stave alting forkert undskyld - jeg ved ikke hvorfor jeg synes det er så sjotv? nånå... stadig min yndlingsfredagssang det er det her

2 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

jeg skal desværre se trentemøller skrue op og ned for bassen på the strokes i stedet.

niels ung sagde ...

haha, lovlig undskyldt :-)