lørdag den 4. september 2010

Sådan en sæk kunne godt få det dårligt med sig selv

Ja, altså, i går var jeg af forskellige årsager på fredagsbar på Nordisk (hvor de igen lukkede længe før annonceret), og da jeg på et tidspunkt står i kø til baren og skal bestille en øl får mit overskæg - igen - en kommentar med på vejen. En pige, der også står i kø, spørger om det er blevet moderne? og jeg siger yeah, i guess, og ligner en der gerne vil vide, om der er en pointe med hendes spørgsmål, eller om hun har ledt efter eksemplarer i lang tid og nu ser en mulighed for endelig at få afklaring. Så 'spørger' hun om ikke også det er sådan en måde at være mere macho på, og så siger jeg nææh, det tror jeg ikke, det er op til dig, jeg kan bare godt li' at ha' det. Det vælger hun at tage en smule på vej over og ender med på en sært triumferende måde at konstatere at jeg nok har anlagt mig mit overskæg i et forsøg på at komme ud af et eller andet baby-stadie, og så når hun at gå inden jeg overhovedet får sagt noget. Dette indlæg har derfor det ene formål at jeg kan få afløb for mine aggressioner og komme med forskellige bud på det comeback, som jeg burde have haft klar.

"Jeg har hørt at det er blevet moderne at bruge det der arrogance over for fremmede for at skjule sin egen utilstrækkelighed?" (Courtesy of Vikte' Owie)

"Er du misundelig? Jeg tror faktisk du kunne få en ret god snegl hvis du lar' det være et par uger."

"Jeg har hørt at prostituerede har fri bar herinde."

"Må jeg kaste op i din kavalergang hvis jeg slår dig i gulvet først?"

I må også gerne være med, jeg var bare lige sur

MØZ

4 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

overskægt indlæg, Lars (SORRYSSSSSSSSSSSSSSS)

Peter Møller sagde ...

"Burde sådan en slatten skrubbe som dig, ikke gå i mere konservativt tøj?"

Niels Ung sagde ...

Victors er genial. (og den med luder er også go). Ellers foreslås

"Er du ked af noget?"

og

"VIL DU SLÅS?"

Institut Ormehul sagde ...

"Duskalikkerørevedminpita."