onsdag den 22. september 2010

H E J !!!1

Went to Rohan twice, once.


















In the light of recent events mener jeg det er bedst, at vi snarest
muligt og med færrest mulige komplikationer drikker hinanden under bordet, sådan æblehest til æblehest. Men hvad mener jeg egentlig med dén første, seje engelske sætning? Altså: Plovmissen læser stadig jura (hvilket er mere end fint, men trods alt - et faktum), Svovlpeter er blevet fyret og går rundt og smiler med den der zygodej-muskel som han har, Maffe har brug for lidt opbyggelig kvalitetstid væk fra sin i alskens farver glødende sammenklappelige fallos af en computer, og Manageren skal bruge en god grund til at reclaime the Horn of Gondor fra the foul girls/anthropologists that keep it hidden at the top of Orthanc... so be it. Og jeg gik samlet set alt for tidlig og ædru hjem sidste weekend... Jeg ved ikke med jer andre, men find på noget eller køb en liter 'tif og drik den og find på noget. The twist: vi gør det (igen) på lørdag, for jeg skal til enten Bjerringbro eller Randers på fredag, og ingen af delene huer mig in the slightest i sammenligning med druk og hor i teorien.

møz

1 kommentar:

Boghurt sagde ...

Blog it, if you can't eat it or fuck it. Chewbugga vil med.