fredag den 17. september 2010

En lille hvid bid

Jeg vågner lykkelig, men rædselsslagen med pikken i hånden og hovedet i en kop lunken kaffe spildt ud over bordet. Min uskyldige arm ligger mistænkeligt tæt på skåret, brugt service. Jeg sætter en ny kop og et karbad over, mens jeg overvejer, hvorfor det ikke er skoldninger, der gør, at jeg har ondt i hovedet og tænker, at en ny morgen begynder bedst, hvis jeg glemmer, at jeg vågnede ved, at en fremmed mand bed mit lem af.

Mine akademiske sysler begynder.

2 kommentarer:

Maffe sagde ...

Det er fandme godt det der.

R4M3E3 sagde ...

det er da nogle syge hoser du har bæstemoar! Min bil har virkeligt store bryster. I dag fik jeg gratis kaffe og tjovak af en boghandler med t-shirt-teksten "fuck art, lets dance". Han sagde om Huidobro's 'umådelige noveller': Fuck mand efter fem sider vender han mit verdensbillede på hovedet og slår det i stykker, og så tripper jeg bare helt vildt meget." Så sagde han, at Henrik Bjelkes 'hundrede postkort fra helvede' måskevar dansk litteraturs bedste bog. Jeg savner jer og har tyndskid. Nu tager jeg på Roland Bar! (no pun intended - det hedder den faktisk. En høj femmer til dem der fredagsbarudvalget på litteraturvidenskab og så'n herover fra den pikbelagte betonmorgenmad)