fredag den 6. august 2010

NO BUN INVENTED



hr. diesel havde problemer med udstødningen
hr. macintosh joggede uden overtøj
jeg spiste hr. Freud, mens jeg læste en sandwich
hr. watt forstod sig ikke på el-installationer
hr. hertz <3 hr. joule
hr. kalashnikov skyder på pianisten
hr. casio sætter sig på en myretue af guld
herr guillotine på date med hær akilleshæl, adamsæble og prins albert
hr. atlas
fræken barbie
hr. rorschach
sidebunsen brænder!
juli cæsarsalat
chauvinist smiler mit gemütlichkeit til min indre lasso
dalton hælder granit ud af øjnene
adidas
doppler dumper dåsefisk i sin sjæl
fisk behøver jeg spise dig nu i nat baby
geiger kan tælle sine fregner i søvn
gore-tex dypper sine fødder i flydende kvælstof
gray langer ud efter universets forældede grådværge
guppie er en dåsefisk med makrel i håret
audi
laban har taget en lyserød trøje på
lynch
melba
molotov er dækket af hudorme
moog er en kvægflok
morse
moray eel
neander taler til en busfuld alliker
nestlé
nicotine
paparazzi knipser af frisøsen
quisling
reuters
rom
teddybjørnen smager af Bøf Stroganoff
sadomasochisme
shrapnel
pulitzer
amerika

2 kommentarer:

5,9 sagde ...

LIKE...
BFFE FB!!!;-)
10hi!
LOL

Peter Møller sagde ...

Ej, du har taget alle de gode!

Shrapnel var ham der opfandt shrapnel.