tirsdag den 17. august 2010

Postkort: Lige nu støvregner det, men ellers har det været ren Guds tugt





I forlængelse af Victors asiatisk flanerende "jeg-er-ikke-hær-men-dær-diskurs" vil jeg klemme bloggelade ud af mine fjette fingre (btw. igår kom min roomie med fantastiske kommentarer, da jeg oplyste ham om den særlige æwlemåde at gruppere pigebegrebet på: "Æ gijer æ den tykk' turtle" og "Du rø'er mæj æ' me di mutand finge!" (udtales sønderjysk forstås))

Bedrifter:

hoppet rundt på sæderne i en metro fyldt med folk, der svedte tykt tran, mens der blev spillet højt wooble wooble

bandet af Marcs storebror, fordi han introducerede mig for den fedtede Huxiladesovs med ordene "...og det er så digtervennen" - prø'ø'li'å'hø'hæ'r det gør du fanme ikk! (btw. så ses vi forhåbentlig på lørdag d. 22 hvor jeg læser digte op, mens Kasper og Allan fyrer op for visuals og VISIDDERBARE-stilen)

fortalt la Kromestarmanager, at der i virkeligheden ikke var en rødhåred pige bag ham selvom han var sikker. Der var heller ikke nogen fest ude i køkkenet, kun opvask og hårde hvidevarer.

boet i en by, hvor der (http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2010/08/15/155841.htm) FLYDER LORT OG TAMPONBEATS I GADERNE!



- fløjtet efter ho's og så'n -

hørt en høj møslyd fra en luder. Det lød som en fugl der sked med næbbet.

været til adidasfest med adidasarmbånd, adidasbass, adidasørepropper og sygt mange adidasfotografer, i køen besvimede en pige. Hun var en kludedykke/klondyke/klonet dyke


(JEG-ER-FÆRDIIIG, nu kan det gua gamla jeg igen implodere sin impotens)

3 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

Wish you were here.

Tømmermænd er ikke det samme uden dig og et naturprogram om afrikanske fugle med rengøringsvanvid.

<3e

Maffe sagde ...

Jeg graver det her!

svovli sagde ...

Oh, det løfter mig, det sprog! Verdens vådeste dag føntørres af de vendinger.