søndag den 8. august 2010

Kan vi ikke tales ved når du har drukket tre genstande mere?

Oh. Boy. Denne weekend er alt med R. Kells og en smule Jarret til tømmermænd og forestående date. Der har været fransk visit i Lummerland, og jeg har været fuld siden onsdag. Det går heller ikke særlig godt med at opføre sig pænt. Jeg begynder at forstå, hvad hende den 17-årige pige mener, men kvinder har det virkelig også med at ødelægge ethvert kønsdiskriminerende tiltag, og jeg synes nu ellers, at selskabslegen Kys Tilfældig Pige På Skulderen Indtil Mandlig Ven Vil Slås er et godt påfund. Flaskerforward og så sidder jeg med mascara i hele hovedet og ligner en glad labrador. Der er ingen grund til at få det til at lyde som nogen slem ting. For så fortsætter Kern Baby med beats man kan danse til, og det bliver sværere og sværere og så umuligt at praktisere hjemtur uden at KASTE HELT VILDT MEGET OP RAMSES-STYLE, men så står min uredte seng frit i rummet fristende og klar, og vinden udenfor mit åbne vindue hvisker blidt i mit øre, at jeg skal drømme sødt om løver, men jeg vil egentlig hellere drikke whisky med C.V. Jørgensen.

6 kommentarer:

svovli sagde ...

Kan vi ikke tales ved når du har spyttet tre pikke ud af munden?

Lasse Laks sagde ...

Nice one, Peter. Prøv at find et billede af et voksent menneske. Prøv så at find et billede af en lille baby. Gæt så hvem du er af de to. Hint: Babyen.

svovli sagde ...

Uha, alle de pikke der presser sig mod indersiden af min computerskærm. Det plejer at være omvendt.

Maffe sagde ...

Har du kun ét øre eller hvad? Freak.

Lasse Laks sagde ...

Næ, men jeg sørger altid for at sove på siden, når jeg er så fuld, at jeg frygter Hendrixdød.

Den Røde Baron sagde ...

Eller Bonhamdød. Død død død.