fredag den 20. august 2010

HEJEGIPARIS;;;))););;)););) hhehe savner

Paris rokker lige jollen i punktform.

1. Polske piger i Eiffeltårnet på Eiffeltårnet på pikken i munden og bagfra og hi-five (inception - whodunit?)
but it was all a dream

2. Shotsglas

Drik nu bare op
det er JP der har lavet dem
hvad?
har han måske
malket koen har han
lavet leret har han
måske lavet mine hænder
og har han smagt min tunge til?
jeg har glemt det
nå jo
det var det med de
shotsglas


3. Pandekager til morgenmad - figner med flødeskum til dessert. Løgsuppe og tartine og creme brulée og kantarelfløde over frisk pasta. Vin ad lib (på læben). Ostebord all night looooong.

4. Jeg kunne godt snart tænke mig den kanalrundfart men det er som om vi bliver ved med at ryge hash og se How High hehe ;-)

5. Og nu: LOUVRE!

6. De har en gavmild park.

7. - "De har en gavmild pik, Hr."
- "Tak, tak"

8. Tager et billede



9. Fortæller en historie

2 kommentarer:

svovli sagde ...

Parle-vouz Baguette? Viande-Baguette?

Lasse Laks sagde ...

det nederste billede der skal tatoveres på samtlige kvindelår.