tirsdag den 23. december 2008

Om at møde den 100 % perfekte julemand en smuk december morgen


Slapssvansen og damptromlen drog idag på juleindkøb. Vi var simpelthen forbløffede. Det er nu mærkværdigt hvordan byen er gået fuldstændig fra forstanden og alt handler om brændte mandler og skøjtestunder (kvalitetstid kaldes det). Gimme a break, lilla dodofugl. Som om Mike Sheridan ikke har bedre ting at tage sig til end at spise mandler, mens han er prinsesse på is.
Da vi går midt i byen og får købt 2 midi stik selvom vi udmærket godt ved vi kun skal bruge et, møder vi en mand med hvidt skæg, der kalder sig selv for Frelseren. At han ikke er syg i hovedet men derimod et geni, finder vi lynhurtigt ud af, da han ytrer ordene: "Hele mit Cubase projekt er gået i smadder, og nu går jeg i Body Shop". Vi følger ikke efter, da vi skal skynde os hjem for at spise brød og gøre sulfo rent før vi tager toget hjem til et sted, der virker ret så fremmed for os. Ja, julen er en blanding af familiehygge og David Lynch.

Her mod årets afslutning vil jeg i øvrigt godt forsvare mig selv før Victor uploader et billede, hvor det ser ud som om jeg frygter for mit liv, fordi Bjarke optager Speed 4 med mig i hovedrollen i en trillebør. Hvis vi i dag synes, at manden - dvs. mig - opfører sig som lidt af en tudeprins, er det værd at huske, at han på et tidspunkt befandt sig i reel livsfare.

God jul alle 49 læsere.

Ingen kommentarer: