mandag den 8. september 2014

som der er noget sårbart smukt derinde, sted i det ubehjælpsomme snyd

hej business anmodning

Det er forståeligt, at du kan være en smule betænkelig, fordi du ikke kender mig , tilgiv venligst denne usædvanlige måde at kontakte dig, men denne særlige brev / e-mail er af usædvanlig og meget privat karakter , som i kraft af mit udsigtspunkt position i min land Libyen , jeg har en lukrativ forretning forslag af fælles interesse til at dele med dig . Der er ingen måde for mig at vide, om jeg vil blive forstået rigtigt , men det er min pligt at skrive og nå ud til dig , stole på, at du vil give dette forslag en positiv overvejelse.

Jeg er Rod Thompson en af direktørerne i en bank her i Libya.I bliver du nødt til at hjælpe mig i at udføre en virksomhed projekt fra vores bank værd US $ 21,1 mio . Disse midler blev deponeret hos vores bank af en kunde i vores bank , der er statsborger { borger } af dit land / område , som desværre døde for 10 år siden . Jeg skal give dig mere information handler om denne operation , da jeg modtager dit svar.

Dr.Rod Thompson

1 kommentar:

niels ung sagde ...

haha, så sandt

hej business anmodning