fredag den 26. september 2014

and we caaan't stooop and we wooon't stooop


8 kommentarer:

Lars sagde ...

Det betyder at du skal slette hendes nummer og, hvis det er muligt, gå fra daten uden at lave en scene.

Lasse Laks sagde ...

Det betyder, at det ikke er en date. Jeg har prøvet det der i biografen ("min veninde hoppede lige med på ideen :)", og den krigsdokumentar om afrevne lemmer var ellers rimli go. Men man løser det vist nok med et Skype-opkald til Mads og en flaske rom på bordet.

niels ung sagde ...

haha jeg synes nok jeg havde hørt historien før haha så var det thomsen ::D:D hehe ej men lige TOTAL SLADER ALERT så har jeg hørt at en vis person havde inviteret på DATE I KANTINEN og så sys jeg osse måsje man lægger en form for GHMM niveau ;)))))

men man løser det helt sikkert med et Skype-opkald til Mads og en flaske rom på bordet

men lart har otte ret :)

Peter Møller sagde ...

Håbløs Kromanntiker.

Jeg skyper Mads hvis det sker igen.

5'9 sagde ...

Jeg er gået over til Viber men ellers er det rigti nok rigti, at det er løsningen :)

Peter Møller sagde ...

Jeg kan ikke finde ud af Viper og det bliver bare VED MED AT SKE!

Peter Møller sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
niels ung sagde ...

hehe ved med at ske