lørdag den 13. august 2011

Paris-natic etch a sketch-matic

Nu er det længe siden jeg har været i Paris. Faktisk har jeg ikke været der siden jeg var ca. 10,7 år gammel. Det er lidt fjollet, og i den anledning synes jeg, at Bon Iver/Jens Lekman/Aphex Twin m.fl. der spiller på det her sted



hvor man også kan få vin, natklub, Paris au nuit og Æble-spedition til den store guldforgiftning er en god grund til at spænde selerne og baaaaare drøne derneija'. Martin kan måske låne en bil? Jeg tager stilling i september og håber der er billetter endnu. Det er 28-29 oktober og koster 600 kr., og det er billigt at komme til Paris by plane. Min forestilling om turen kan måske opsummeres ved følgende billedkombination:



+



P.S. TAK FOR FLØDERAP FOR HELVEDE. DET ER SVEDENDE SMUKT

3 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

Altså Lasse og jeg tager af sted mos def.

Institut Ormehul sagde ...

Lad os rafle om det.

Niels Ung sagde ...

heeeeeeeeeeeej sys det go ideer :):):)