tirsdag den 28. december 2010

Dette bliver vores år

Nu har det efterhånden været lang tid siden at vores fulde os'er har været i karambolage med hinanden, og det er da også ved at være på højtiden.

Forleden var jeg til julefrokost langt oppe i landet, hvor eders selskab godt kunne have været brugt. Hvis man nu gangede tilstedeværendes gennemsnitsalder med min promille ville det nok cirka give to, for det ene var højt og det var det andet egentlig også. Midaldrende mennesker i laksefarver og en kat, der hed Victor er forholdsvist langt fra Laksefar og en cat, der hedder Victor.

Personligt trænger jeg til en ordentlig tur i tågerne, da plankeprovsten har sneget sin galskab op i mig igen. Sofrosyne-djævelen har stukket sin trefork af mådehold i mig, og jeg har faktisk ikke haft en ordentlig brandert i en måned. På det seneste har alle mine beslutninger været fornuftige og velovervejede. Det skal stoppe nu. Derfor tilspørger jeg jer om I har lyst til at hjælpe mig med at blive heelt vildt fuld snart?


Kys fra Manager

2 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

"..da plankeprovsten har sneget sin galskab op i mig igen."

Pricelesss. Årh, son, wells, fredag er jo whats appening.

Boghurt sagde ...

U-God it, krumme star!