onsdag den 15. december 2010

at gå på café med en veninde på en hverdag frem for at kaste op ud over hele weekenden og andet jeg simpelthen ikke forstår ved piger

altså piger som ikke lige er vores venner kærester eller kvindeidealer er så lamme i hovedet og jeg hader når piger taler om at bage muffins og høre jenny wilson når jeg sidder og spiser oliven og helst vil være i fred efter en dag med udkig efter æselsalspiger og jeg hader at være på cafe i det hele taget og jeg hader pigemusik pigemusik jeg hader rnbmusik og det er også piger der har startet det med at gå med hat på indenfor og amelie er altså ikke verdens bedste film og den hader jeg i øvrigt også og piger ser bedst ud når de ryger cigaretter på dinosaur jr covers og eller i det mindste gider forstå det er sjovest at stå på skateboard uden hjelm i know you do

6 kommentarer:

Maffe sagde ...

Jeg hører dig Tom-diggy-diggy.

R4M3E3 sagde ...

jhsjhjsckdcklcjks musiksmag fgjdgsdfjfjgf latté ... (ovenpå på steffen's værelse hører de lige nu pisse højt Spice Girls og synger med) Hvem opfandt Spege Pørls?

Victor Owie sagde ...

Drengern' mo' pigern'! Ka 1tli gott li Max Damelaar men ikke klisterfilm og at blive kval(m)t i min chai-té. Men jeg er osse bare Sean Price Girls wannabee. KH Tommy Kenter for Vild Analyse, på Hemsen med Vild Hypofyse.

Lasse Laks sagde ...

wow raplinje

Niels Ung sagde ...

ja mand fuck kællinger men jeg er bare hele tiden forelsket i dem

hey btw wow post

svovli sagde ...

Der ligger en pige og sover på en madras ved siden af mig, som jeg har lyst til at kysse på, men som jeg ikke har lyst til at gøre andet ved, og vi har snakket om at købe en bus sammen, så det er måske mærkeligt?