fredag den 28. maj 2010

summer babe





9 kommentarer:

Al Gorgeous sagde ...

Det er sødt. Mere af jer, tak

Lasse Laks sagde ...

hils kommmamaskinen!

Institut Ormehul sagde ...

Det er fredag, klokken er halv, jeg går ud af døren nu, og jeg har bare at komme tilbage hertil med en pizza inden i morgen tidlig.

Lasse Laks sagde ...

er der nogen ensomme æbler eller sociale pomfritter, der har lyst til at drikke vin med kasper og mig?

R4M3E3 sagde ...

a chair of a lifetime-achievemt award! Hvor er Steffen bare glad for at hælde mig ud af den kørestol, ja jeg mest væske der. Det der med tage gruppealkohold billeder, hvor man skal lidt mere af bæwis awesome positur, og hvad er den der af vin, at det er den, at den er?

Al Gorgeous sagde ...

Summer babe, Vinthers version

Victor Owie sagde ...

HIP HURRA DET' MIN LYSESTAGE!

http://www2.poetzsch-padborg.dk/index.php?option=com_content&task=view&id=1220

Institut Ormehul sagde ...

der udspiles en tenniskamp på min double-albue-hage --
og 'verda'en danser på laurbarb'bla'e --

Maffe sagde ...

Jeg savner jer drenge.