mandag den 25. maj 2009

As longs as it's talking with you...

En stolt ny ævlevæn.

Der er sgu ikke det vi ikke lige går og kan; faktisk kan vi især det der med gin.
I dag har jeg dog været ædru; været på arbejde og herpå lige afsluttet en to timers 'the cure & opvask af muggen i mine kopper'-session. Det føles sgu godt, også selvom mine hænder er rynkede og lugter af kemi. Det er sådan en slags sommeragtigaften udenfor - det rokker min jolle og kilder sagte min trussekant, men jeg har selvfølgelig heller ikke set anti-kræst endnu. Onsdag anyone?

Pønser lidt på pølsers følelser, men han holder nu den blomst så flot - velkommen adonis 2.0, Helt.

2 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

hmmahh vi skal se hannah montana og så sove i skoven

Al Gorgeous sagde ...

Hvis han går i anafalytisk chok så husk at stikke ham i løget!!!!