mandag den 14. juli 2014

http://www.heste-nettet.dk/forum/1/1195083/1195083/

nå, er ved at få lavet badeværelse, og lad mig lige slå fast med det samme - Det blir så cool!!! Sad så igår ved computeren, og pludselig... Fuuck, hvor skal jeg Ski.. !!! Rigtig meget!!! Skynder mig ud på toilettet... FUUUCK, der er jo ikke noget toilet, det bliver ikke instaleret før kl 15:00 når håndværkeren er tilbage... Kikker hurtigt ned i kattebakken, men der sidder min røde hankat Bøf... så hurtig konklution: Kattebakken er optaget???!!! Hvad gør jeg nu??? Løber i panik ud i køkkenet, åbner vaskeskabet og griber opvaskebaljen, tager den ud på badeværelset - putter kattegrus i og sætter mig til at tømme det jeg nu skal af med. Pisse ufedt at side ved siden af sin kat ( Som iøvrigt synes det var hyggeligt med selskab) og skide... og så på gulvet... Pakker bagefter omhyggeligt opvaskebaljen ind i en stor nettopose, binder knude og smider den ud! Om aften, sidder jeg i sofaen, og min mand er ud i køkkenet, da han råber til mig: -Skat,hvor er opvaskebaljen??? Mig: - Den ligger ude i skraldestativet! Min skat: - hvorfor det? Mig: jeg har skidt i den, da vi ikke havde noget toilet idag! Min skat: nå okay... Også har han ikke sagt noget siden igår??? der er gået snart 24 timer??? Er jeg nu på vej ud i skilsmisse, bare fordi jeg har skidt i en opvaskebalje??? Frk. Nielsen

8 kommentarer:

Peter Møller sagde ...

Hestenettet er altså et eller andet post-moderne mesterværk...

Lasse Laks sagde ...

Pisse ufedt at side ved siden af sin kat ( Som iøvrigt synes det var hyggeligt med selskab) og skide

DET BLIR SÅ COOL.

Det indlæg må laves til en rap, og nummeret må nok hellere hedde "Hurtig Konklution".

niels ung sagde ...

haha :D nelimng

The Gunslinger sagde ...

Yes! Jeg kommer til København d. 31., if you'll have me. Så skider vi fanme på det gulv

The Gunslinger sagde ...

Niels, hvilket underforum har du fundet det i? Troer hvist nok dre ska kiegs derind :D

Peter Møller sagde ...

Overskriften er et link? :P ?!=! :PP

The Gunslinger sagde ...

dure klog P-der ;))

niels ung sagde ...

alel er klog! :)