søndag den 15. juli 2012

det lort kom helt ud af hænderne

jeg trorde bare jeg skuyle spille starcfraf men så kom mads plovagsrd og så skulle vi bare hre musik og drikke lidt og så skulle vi i seng men så kom eter og maja og lars og ham fra nbephew kbte for utisdnd kroner i sevenleven og seån kom vu ikke i seng fr klokken ni og så tænker smand jo bare hvad fuck skete der ægei der?

vil gerne stilele ¨bent spøgrsmål msåek kan victor svare å det måsek ved jser allerde han har vsaret:

Ezra Pound [POUNDE-PREZ?] sagde ...

Svovl Peter, Povlsvweaer...

Tag det fra en der har gjort dumskab - that doesn't even crack my top ten.

Du er ikke ond jo. Snarere er det måske et udslag af at du forsøger at udsætte al egocentrering? Og så - undskyld analogien - holder dig indtil du tisser lidt i bowsen?

Sometimes you gotta do a little dirt to stay clean, nahmean?

1) Hvad er vi i gang med at bruge vores liv på?

2) Hvorfor kan jeg ikke styre mit alkoholforbrug?

undskyld alle stavefejlene jeg synes de er sjove men måske er det bare herre irriterende måske dovent...

ps i er søde :)

2 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

http://www.youtube.com/watch?v=zMhRtxjFY0k&t=0m55s

love

Peter Møller sagde ...

Niels vi skal snart drikke øl på en bro som metafor for en overgang i livet.