mandag den 9. juli 2012

Kastopfuglens Krønike

Jeg har været en række billeder, rejser i Krabbekødet. Kvarterets dårlige sinolog. There is a light that never goes out for everybody that's livin a surreal fuckin life. Papfigurer af noget pap.

Hvordan skriver man hvad der sket for én, sket for nogen overhovedet? Hvad tegner grænsen mellem det der sker for mig og der der sker for dig? I would dance with you Maria because my hands are on fire, ild i øjnene.Viggo var ude og rulle i krager, vi gjorde ting der mindede om mening. Steffen hælder tandpasta i mine underbows, knæklys i knægtens kvæstesteg. Red Fangellejr, får man en bajer.

Væk fra vinduet, sammen i sauna. Jeg vil bare være med, ha' jer med, Yankee go home. with me. 

Herfra har jeg en landlinje til et hoved i haglen, hukommelsen er swamp vision. Vinker inden i, og venter på en feberdrøm i nat og en sunny day i morgen.

bro_opera, mand. Knækboard.


3 kommentarer:

Lasse Laks sagde ...

Hørt fra Kaspers værelse (i mine ører): "6000 bastardpiger." Well, det minder jo mig om pitten til en Magtens Korridorer koncert, og det minder mig om pitten til en Roskilde koncert, og det minder mig om Roskilde, og det minder mig om another sureshot og take that tak til alle smukke mennesker, som er mine venner forever ever, og vi ses snart i virkeligheden til badebåws og champagnebrus.

niels ung sagde ...

når jeg elsker victor har jeg det bare godt >:-)

Peter Møller sagde ...

Hold nu op med at være et geni når jeg gerne vil sove!