lørdag den 2. august 2014

ADVARLES

hey fucking æblepoetry JA JEG KIGGER PÅ JER RASAMUSVIGETORLARTE vi skal lige til at holde op med at bare sådan ironisere over DISKURSEN i poetry OG JA VED GODT JEG BARE KLIPPER MEGET FRA H-NETTET men lol jeg lader sgu da heller ikke som om det poetrlol nå men anyway der sgu så meget poetry der bar ironi og hverdag og scener fra HEHEHEHE FRA KLOVN men anyway, fandt lige en ny bund sparket ud af spanden i avisne i kan lige læse det se hva jeg mener med evt ku bvære smart hvis det var noget andet men HEY poetry ka osse bare dø eller bare bliver til en sjohvedsironigenre det ose cool nok så dør den jo bare det ose cool

6 kommentarer:

Victor Owie sagde ...

ser mig selv som relativt uironisk når det kommer til poeseidon der. Der er helt klart en mege ULYRISK lyrik på spil i dk rite now, det kan man jo så mene hvad man vil om. men altså ejg er lidt ligeglad med den der ungmeddeunge måde at skrive på, jeg prøver bare på at krydspode noget brautigan med tor ulven og så vil jeg i øvrigt gerne rokke noget spade oki ses i pitten

niels ung sagde ...

haha det er word til moder enhver dag - tænkte faktisk nøjagtigt at RASAMUSVIGETORLARTE er antidote til ungmeddeunge/cool parodi, kan godt se at indlægtes indledende HENVENDELSE kunne virke misforstårs evt :;)

niels ung sagde ...

jeg tror mest af alt det handler om, at ironisk hverdag & diskursparodi er en død form, det er for kliche til at man kan 1) tage det seriøst 2) få noget ud af det

men hvem siger man skal ta poesi seriøst og få noget ud af det jeg er jo bare old

Lars sagde ...

Niels jeg er enig med dig for så vidt man ikke kan få noget ud af sådan noget lort som fx det der digt, dets primære funktion er at overbevise bestemte sociale celler om at man er syg nok til at skide alvorlige ting ud på en sjov måde inden man tager til Kanye ironisk, jeg tror Victor engang sagde at det hans poesi skal er at dekonstruere steder, fx, og det er jeg nede med, fordi jeg prøver lidt det samme, steder er vigtigere end man tror og det er pissevigtigt at synes de er fucked og underlige ligesom Theis er en vigtig dommedagsvision for dem der gerne vil gøre det bedre, jeg smider lige noget af det jeg lavede til forfatterskoleansøgning ind og så kan vi være old together

Peter Møller sagde ...

Advarles Dickens

niels ung sagde ...

vi kan være old together :)