søndag den 11. maj 2014

Weekendens Ponton

hvem sagde uskadeligt, det skal jo slå krybene ihjel ikke hygge om dem ;)

NÅMÆNALSÅ i den her wigænd hedder det Århus og poprevo og bregnepopperi. Pap-rotor? Ret provo! Herfor ville jeg lige stikke en finger i jorden og spørge ind til om i er klar til at blive hevet lidt i jeres #hanepludder?

Jeg er jo arbejdsløs og Orbit-lysten, en satellit der drejer sig om det som det drejer sig om, hvilket som bekendt er jer.  æwledrenge er som syge høns:
De går ud og spiser, drikker, strækker vinger og ben, tager et støvbad og lægger en skruklat èn gang hver dag

Prøv lige at spørge om den er vaccineret mod ILT

Håber hverfaller vi ses.

Kærlig hilsen Sankt Clothilde

står foran huset i 2014 og fanger følelser


3 kommentarer:

niels ung sagde ...

eyo jeg klar! hva er skruklat?

#BREGNEPOP

Victor Owie sagde ...

eeeh nu har jeg undersøgt det og det klamt, nevermind.

men oki så længe du æ klar så heter jeg Kispus og komme med blomstre :))))) ve os a mazz er mer en fræstet ;P

niels ung sagde ...

fræstæststæsæet :D)