mandag den 8. april 2013

bæst on internat froms

these are a flue of my Gatorade sphinx:


"Det der irriterer mig mest med reklamer er, når de blander dansk og engelsk sammen i ét ord som f.eks. "softkernebrød". Altså enten må det være "softgrain bread" eller også "blødkernebrød" eller bare "brød med bløde kerner". Det andet er noget misk-mask ...


NP"



flere glansbilleder med særlig betydning:
- hestene var kun fordi veninderne kunne li' heste og så måtte jeg jo også være med
- hundene, ja det kan jeg ikke lige huske, men mon ikke jeg kendte et par lignende hunde?
- kamelen, fordi min far var soldat på Cypern og tilbragte også en del tid i Egypten = mange herlige fortælle-timer derfra
- Panda'erne, hvem kan ikke li' dem?
- Vintergækkerne, fordi jeg var og er vild med dem og så havde glansbilledet glimmer på
hej boje her
Hej alle, jeg er Murphy
Halløjsa
Jeg er en quinde på 36 som er social- og sundhedshjælper i hjemmeplejen.
Jeg har 2 norske skovkatte Gizmo på 13 mdr og Sean på snart 11 mdr...Jeg er faldet pladask for denne race og vil da super gerne have en lille prinsesse på et tidspunkt " 

"I denne proces har jeg fundet mine yndlings-glansbilleder, som jeg engang havde indrammet og hængt op på min gamle krea-kontor. 
"

"Sørg for lidt oftere dyrlægebesøg, mange ældre katte får også hjerteproblemer og man har mange muligheder i dag for at støtte katten til et værdigt liv som gammel."

"
hej jeg hedde kennet er fra nordsjælland og er 30 år

jeg fik min kat matilde her den 21-09-12 fra en dyrlæge. hun ha først hver hos en fra mit job men hens kat og min de ku ikke samme så hun gav den tilbag til dyrlægen og hiun sage på job om der kke var noge er hvel ha en kat,de sage hun skulle rinnge til mig jeg ha fri den dag og jeg to hen så hves jeg ikke ha ta hen var hun bliv aflivet, så her for 8 dag sind fik hun killinger 4 stk hvor 2 dø. men hun er nu en gode mor"

"Eksmanden fik konstateret uhelbredelig kræft og de to katte levede et lidt forsømt liv mens han var indlagt på hospitalet."

"Den hvide kat (Numa) er en rigtig dronning, som ikke lader andre katte komme nær (selvom hun er meget kælen og elsker at være hos mennesker), den grå kat (Suba) er meget sky overfor fremmede, men hvergang hun nærmede sig vores kat (Emma), løb Emma væk mens hun skreg hjerteskærende - ikke godt!
Nu er der gået et års tid og Emma og Suba er blevet rigtigt gode venner. Numa er stadig alfakatten, men der er aldrig slagsmål - kun et bestemt hvæs, hvis de to andre kommer for tæt på. Det største problem i dag er, at alle tre katte har knyttet sig så tæt til mig, at min kone er jaloux, men det er en helt anden historie"

"

Hej alle katteelskere, og stort velkommen til mig!
Jeg er en mand på 55 og Murphy er navnet. Jeg lever sammen med fire store og flotte perserkatte(billeder er på vej). Det er to hanner der hedder Leopold og Viggo, og to hunner der hedder Anita og Lenny(min nevø og jeg troede det var en han da jeg fik hende).
Jeg er kommet herind for at have nogen som jeg kan dele min store kærlighed for katte med. Derudover så ville det jo være rigtig rart, hvis man samtidig kan få en masse gode tips og venner herinde.

Jeg tror nogenlunde det var det. Hvis der er nogen der kunne ligge inde med lidt spørgsmål, så skal I ikke være blege for at sende dem i min retning.

Hej hej"

"...

Jeg er en rigtig pylremor, og får tit at vide, man skulle være dyr hos mig - for intet er for godt til mine dyr. Men jeg har heller ikke børn, så dyrene er mine "børn". Jeg kan slet ikke leve uden dyr. ..." (!!!)

"
Jeg hedder Annie, og jeg bor på Amar' med min mand og vores 3 børn på 7, 12 og 14.

Husstanden tæller også 7 katte og en hund  De 7 katte består af 1 NFO hankastrat, 2 fertile NFO hanner, 2 fertile NFO hunner, 1 fertil EXO og 1 huskatte/blandingskastrat. Hunden er en Japansk Spids.

Jeg opdrætter Norske Skovkatte og har lige nu mit 4 kuld og det 5 ankommer i påsken 

Jeg elsker at udstille og gør det så tit økonomien tillader det 

Jeg selv er regnskabsassistent på hovedkonteret i en synsvirksomhed og min mand er bygningsmaler "

"Man kan aldrig få for mange Katteforummer inden for rækkevidde 
Jeg elsker at snakke kattesnak så derfor har jeg nu oprettet mig herinde også 





3 kommentarer:

niels ung sagde ...

the suuuuumzaaaaar!!!

internet poweres

R4M3E3 sagde ...

Gak sa bu ha! Du har osge go telat søffe på inrertnetteh!

niels ung sagde ...

JEG ERE SMIERGT :DDDDD