tirsdag den 16. april 2013

BRINGIN VENSKABSBAND

Okay så forskellen på et soundtrack og lyden af er at soundtracket er den lyd der er samtidig og lyden af er måske mere noget man osse godt kan se bagefter, fx kids of the wood det er lyden af at jeg (VI ALLE SAMEN) var ca. 20 men overhvedt ikke soundtracket det var national og bon iver (hvis man fokusrerer lidt på det der var vores alder og ikke bare er like jaaaa dylan er altid mit soundtrack) så anyway jeg føler lidt vi alelesammen føler at vi mangler et FÆLLES VENSKABSBAND TIL AT VÆRE SOUNDTRACK og måske blir det bare daft punk lige om lidt men dem kan vi ikke ha for os selv så jeg sys ikke det dur 100 selvom omg jeg glæder mig men anyway, det jeg foreslår er



har en dlkode til jer 4BP8UKC8 man skal ind på atozmedia.com/soundcard

Eyo peeps, ka vi lige frenzone?

:D:D:D

PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS PARQUET COURTS

Ingen kommentarer: