søndag den 27. februar 2011

seriøst askepot hvad sker der

okay så jeg havde den her drøm og siden har jeg haft den her drøm og mød mig så snakker vi om det men hun skal være ung og så OG SÅ og så var hun lige pludselig det på det der latterlige bordtennis og så dansede vi og de satte kun mine sange på og jeg danser faktisk pisse fucking godt og hun smiler og hun smiler det der smil hvor hun bare er glad og ikke fatter hvad der sker fordi jeg bare smiler hele tiden og det er mit move og det er mit look og min hånd hendes lår hendes røv WALLA HUN ER SPÆNDSTIG jeg er ikke liderlig jeg er forelsket så jeg kysser hende og hun vil kun kysse og jeg vil kun kysse og så er det bare det vi gør til hun ikke kan finde sin veninde til hun siger øjeblik jeg skal finde min veninde til jeg ikke kan høre hvad hun siger hun hedder maria til jeg siger slap af og find hende jeg er lige her til jeg som en kæmpe idiot leder efter hende en time og ikke kan finde hende til jeg bare får så ondt af mig selv og tager hjem og hun er væk og vi ikke laver børn fanme godt lars kommer forbi klokken er fucking 4

Ingen kommentarer: