torsdag den 14. oktober 2010

Et kærlighedsbrev




Vi har nået den tid på året, hvor æblerne falder ned fra træerne, så man kan fylde sine spisekammerater med dem eller hengemte svesker. Det kan være Newtonske drukfald er forklaring på fraværet af ormstukne indlæg up in here, men jeg ved det ikke for jeg er begivet mig ind i bachelorhulen. Eftersom jeg pokkers snart er med slingrkurzum og updated hipsterfrille (den barberede topfisse version 3.0) og vildfarer rundt i Århus' andemad på æblerov, ville det mig glæde at se en masse (æblekage) af jer til en goa gammelhippie improviseret børnefødselsdag med hvad dertil hører af congobajer, bajøør, ginlokomotiver fra ydre mongoli, papsværd osv.. Ses vi ikke lige i det der hegn her i weekenden hva? ellers så ser jeg jer sådan avatarlike aaeij?

PS. Nogen har torteret Beatles:

http://www.youtube.com/watch?v=O_VFU4dKsr8

bare vent en dag sker det også for Bob DylanMckay

3 kommentarer:

Institut Ormehul sagde ...

Werner er i byen, Hvornår?

R4M3E3 sagde ...

fredag aften eller lørdag eftermiddag - afhænger af brutalitet.

Lasse Laks sagde ...

FREDAG LØRDAG BANANAS! SAMTIDS RAMSES! BOY BE BACK IN TOWN!