lørdag den 23. oktober 2010

Du kan fortælle He-Man alt


...fuld idiot i aften?

6 kommentarer:

The Gunslinger sagde ...

PRIK PRIK PRIK

Vil sygt gerne være fuld idiot, men har ingen penge at gunslinge for.

Al Gorgeous sagde ...

Mega idiot.

R4M3E3 sagde ...

ville meget gerne på vektor og vælte ting og hoppe på borde, men er jo lige i kødbenhavn. Skal til hemmelig koncert med ariel pink... så fuld bliver jeg nu nok egentlig... men er også i århus d.4-5. nov. så kan det være jeg tager jeres paraplydrinks paraplysdyr sådan paratekstuelt parret med paranødder

Lasse Laks sagde ...

oh! ariel + pink = mine to kvindeidealer. hils.

The Gunslinger sagde ...

Ramses, det er dumt hvis du tager til Århus den weekend hvor Sofie holder dobbelt-win-fest, ve du godt de?

R4M3E3 sagde ...

jamen jeg bliver vel nødt til at møde op og fremlægge mit bachelorsnadder ikke? Jeg tager bare til kbh d. 5. tilbage igen. A ve'et godt