søndag den 30. august 2009

Goddag og velkommen til "Jeg er en idiot når jeg er fuld" med yours truly Lasse Laks

Følgende tekst er den ucensorede sms-samtale jeg tidligere i dag førte med min gode ven og medstuderende partner in druk-crime:

M: Hej thomas og tak for sidst. Hård weekend? Tænkte, ved du om det er i morgen der er første-skoledag. El er det først d. 1, altså på tirsdag?

Laks: Hey mayn. I lige måde måde. Jeg blev godt nok mad fuld, hvad fanden skete efter Ris Ras - gik vi bare hjem? Vi starter imorgen, mener jeg helt bestemt.

M: Det sidste jeg husker er ris ras. Efter du havde undergravet en psykologi-stud.'s tillid derinde, var der nogen der smuttede videre og jeg skred hjem. Men cool, så ses vi på trøjborg i morgen.

Laks: Ha ha, hvad siger du? Var jeg ubehagelig overfor nogen fra holdet?

M: Nej nej ikke holdet. Du gjorde det heller ikke med vilje med hende der. Du havde åbenbart haft en rigtig god samtale som hun satte utrolig meget pris på. Problemet var bare da hun sagde farvel thomas og du benægtede alt kendskab til at have mødt hende før. Stille og roligt.

Laks: Shit, det kan jeg virkelig ikke huske Havde jeg talt med hende dernede? Det lyder virkelig dumt..

M: Det var virkelig sjovt. Du fattede ikke det vilde, som sagt det var ikke for at disse hende, men sådan endte det og jeg flækkede af grin hvilket ikke hjalp på situationen for der blev hun pissed på mig, og små-forvirret gik hun så.

Laks: Det lyder nu også pænt morsomt.. bortset fra for pigen. Knap så smart. Tog jeg ikke med, da du gik?

M: Jo, og så gik dig, kolling og Andreas videre.

Laks: Hvem er kolling?

M: Kolding?! Byen!

Laks: Ah.. hende fra Kolding. Jeg var tilsyneladende helt væk.. Må nok høre Andreas hvad der så skete. Jeg drikker fandme som en lille pige.

M: Ja.

3 kommentarer:

Al Gorgeous sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Al Gorgeous sagde ...

Hvis ikke fuldstændig retarderet, så egentlig ret genialt.
Jeg har også samlet på afslag fra pretty plus-ones denne uge. But what the hell. Jeg har da et par år på at genvinde den (selv)tillid.

Maffe sagde ...

MISANTROPICANA!!