onsdag den 18. juni 2008

Tomatrød vrede

Kære venner
I disse eksamenstider er der kun én vej at gå; på druk. Så det gjorde jeg. Dette indlæg kommer til at handle om kulminationen på 3 dages succesfulde branderter.


Jeg står (eller forsøger på det) søndag morgen i 7-eleven i KBH i en kanalrundfartslang kø og vil bare gerne have lov til at betale den urimelige mængde penge, det koster at få et urimeligt ringe stykke pizza i sådan en biks.
Dagene forinden har jeg brugt på at erhverve mig en række nye oplevelser.


Jeg har
a) kastet op udover mig selv, en ven og en (tidligere?) vens lejlighed, da jeg i et, uhensigtsmæssigt kådt øjeblik, forsøgte at spise en 50er.
b) ladet mig lokke med til fest i en gård, af argumentet ”kaninen siger du skal”, af 4 dudes der bar rundt på en enorm chokoladekanin.


Men nu står jeg altså i 7-eleven og venter utålmodigt på at købe et stykke dej med tomat og rottekød. Deres pizza viser sig dog at være udsolgt. Jeg køber noget andet snask med noget tomatlort i.


Men da jeg efter et kvarters tid endelig kommer ud fra kioskernes svar på klemmelus sker det mest horrible jeg længe har oplevet:


Jeg skal til at æde min nyerhvervede klamme mad, da en dude tilbyder (læs: forlanger) at tage en bid af selvsamme. Jeg afslår på venligste (jeg var meget fuld så sikkert groveste) vis, dette ellers generøse tilbud. MEN! Så løber han hen og tager maden ud af hånden på mig! I min fuldskab har jeg mildest talt lyst til at aflive krapylet – får halvt fat i ham, men så tyrer han maden i ansigtet på mig (!?!) og løber derefter ind på 7-eleven hvor der er en vagt. Jeg står tilbage uden mad, uden værdighed og med varm tomat i hovedet. Det blev en meget lang søndag.






Ovenstående indlæg er skrevet af gæsteskribent Kasper fra the almighty zaez.dk



Ingen kommentarer: