fredag den 17. august 2007

Det er godt at være Nils!

Så var den der! Årets mest forvente koncert på hele Festivalen. Hypen var stor, og indtagelsen af fadøl var større. Teltdugen lettede nærmest da den kære vært ved Nordic By Nature 5, Per, annoncerede programmets absolutte hovednavn: NILS MED SKILLZ!
Ind kommer han, sammen med sin hjælperapper HjorteBaby, og fylder vores små sind med dine budskaber om... ?
Åh, du kære blegfis med læderjakken. Aldrig har jeg følt mig så tæt på zen, da alkoholen brusede i mit blod, og dine liflige ord på et sprog jeg knapt forstår, ramte mine ører. Og jeg ved at jeg ikke er den eneste, der er blevet påvirket. Vores allestedsnærværende Immanuel har taget frisuren til sig, og da du satte dit brillestel til salg på eBay, overbød den kære Luksus alle i sin iver for at eje det. At bade i den berømmelse, oh hvem kunne ønske mere?
Ja, i sandhed, det er godt at være Nils.

Ingen kommentarer: