torsdag den 30. maj 2013

Skråt op og afsted!

Nu er det jo sådan at kommandocentralen på Ny Banegårdsgade dør en fredelig død i løbet af de næste par uger eller fire, og så fristes man til at påpege nogle grundlæggende, men måske alligevel oversete ting - som f.eks at

GISP mand

og ikke mindst:

...selvom den egentlige pointe er noget i retningen af, at jeg synes det virker lidt som the end of the Second Age i æble-tid, og at det fortjener en post? Og HUSK! at

VI HOLDER FEST PÅ LØRDAG aND YOUR PANTS ARE INVITED :D:D:D

5 kommentarer:

Victor Owie sagde ...

Argh ikke at kunne være der. Jeg er beskæftiget dels med svigerbanditter, og ikke mindst Jens Jakobs surprise-fødselsdag på kirkegården.

But fear not, æwle er ikke en periode, dude, det er en strømning.

It is time that you love.

niels ung sagde ...

haha whaaa det lyder fede :D

Lasse Laks sagde ...

http://www.youtube.com/watch?v=dd_W_x3nclY :D

Anonym sagde ...

May I simply say what a comfort to find someone who really knows what they are talking
about on the net. You certainly understand how to bring a problem to light and make it important.
More people have to check this out and understand this side of your story.
I was surprised you aren't more popular given that you most certainly possess the gift.

Here is my site; journals.fotki.com

The Gunslinger sagde ...

(Tak spambot - det er pænt sagt - jeg besøger din blog så snart jeg får tid.)

Er svært glad for strømingsbegrebet, jeg tager det til mig. Jeg håber Jens Jakob fik en lækker fødselsdag - invaderede i et kapel for at fejre, røg i ost i krematoriet - eller hvad?