mandag den 10. december 2012

ÅRET VIGGTIGTET MENINGSMÅLING





HELL PLOVMADS FUCKING YEAH!


Nu hjælpes vi lige ad med det her please, for vil bar så gern vi kan :) yeswevanyesvwecan, OKAY jeg vil gerne vi laver lige en æbleboys albums top 10 for i år og en top 20 singles og det gør vi inden nytår hvis vi er like REALY SKARP men også HJÆLPER HINANDEN ogkaty, nu forklarer jeg reglerne og så vi bare gør det her ikke, vi er der for hinanden sammen med ikek?

1) I comments NOMINERER du 5 albums og 5 sange og det skal self være nogel af dem du asynes var de besdste fra 2012

2) Når alle har nomset laver jeg en final list og så stemmer vi efter et snedigt system jeg forklarer senere 

3) Først skal vi altså lige nominere, bare tjek hvordan ejg har gjort det ik?

så bliver jeg altså katteglad :) hjegog så kan vi jo osse høre dem til nytårrsfest måsek :)


20 kommentarer:

niels ung sagde ...



God ide ienls, her er mine nominernger:

ALBUMS:

Bob Dylan - Tempest
St. Vincent + David Byrne - Love This Giant
Nas - Life is Good
Nikolaj Nørlund - Alt sammen, lige nu
Patti Smith - Banga

TRACKS:


Bob Dylan - "Roll on John"
Bob Dylan - "Pay in Blood"
Cherry Thing - "Dream Baby Dream"
Usher - "Climax"
PSY - "Gangnam Style"

Marc sagde ...

Pissefed idé, min skat!

Jeg tænker jeg ikke behøver nominere Dylan nu hvor du har gjort, så det gør jeg altså ikke!

Albumser:

Dinosaur Jr - I bet on Sky
Dirty Projectors - Swing Lo Magellan
Leonard Cohen - Old Ideas
Hot Chip - In Our Heads
First Aid Kit - The Lion's Roar

Numser:
Bob Dylan - "Early Roman Kings"
First Aid Kit - "Emmylou"
Carly Rae Jepsen - "Call Me Maybe"
Hot Chip - "Don't Deny Your Heart"
Jessie Ware - "Night Light"

niels ung sagde ...

Call me maybe - nice call marx

niels ung sagde ...

og nogen burde nok nominere http://www.youtube.com/watch?v=XHP3ivUf5Cs

Lasse Laks sagde ...

are we feeling cynical, niels? are we feeling bøs, marc? ej ok, la mig nøjes med at sige at det jeg har hørt mest :P love yalls:

bob
cohen
japandroids
kendrick
ariel

tracks:

tar mixtape med til fest :)

Lasse Laks sagde ...

+ sku ha lyttet mere til sharon van etten og el-p

Marc sagde ...

Du er bare jaloux over at du ikke er min Emmylou, Thomas :)

Laszlo sagde ...

All my favorite albums were mixtapes :(

niels ung sagde ...

hehe... ej man må godt nominere mixtapes

Peter Møller sagde ...

To opklarende spørgsmål:

SKAL de fem albums/tracks være fra 2012?

SKAL det være albums og/eller tracks?

niels ung sagde ...

man må nominere op til 5 albums/mixtapes/ep'er og 5 tracks

skal være fra 2012 yes peter lelers haved jeg osse nommet blinks gamle.

Laszlo sagde ...

Mixet tapas - Soundtracks
1. Action Bronson - Blue Chips
2. RZA - Man with the iron fists
3. Joey Bada$$ - 1999

Tracks:
1. Action Bronson - 9-24-11
2. Action Bronson - Pouches Of Tuna Ft. Roc Marciano
3. Joey Bad$$ - World Domination
4. Action Bronson - Tan Leather
5. Dette her klip fra south park: http://www.youtube.com/watch?v=YA6V2z-Kx10

niels ung sagde ...

haha jeg pissede lige i bukserne på læsesal, det sp klip har gode odds

Laszlo sagde ...

MIJAU MIJAU MIJAU!

Victor Owie sagde ...

Mit attention span er alt for kort til en leg som den her. Her a hvaffald naven på nogne mussik jeg ka elid ;D

Plader
Bumpy & Premier - The Kolexxxion
Cohen - Old Ideas
Grizzly Bear - Shields
sigur ros - valtari
Dylan i gues, ikk hørt nok men its a cakewalk anywæ?

Tracks
Ariel Pink - Only in My Dreams
Bumpy & Premier - BAP (PAHW måfåkker dellård holder MAKSIMALT)
Frightened Rabbit - Boxing Night
Cohen - Different Sides
Dylan - Roll On John hvaffal go sang XD

niels ung sagde ...

Yes yes y'all vi ruller det her!

5,9 sagde ...

Ok ok ok ok har ikk hørt meget an't end kåntri western de sidste mrd. men alligeweller

ALBUMS:
Bob Dylan - Tempest
Frank Ocean - Channel Orange
Leonard Cohen - Old Ideas
Japandroids - Celebration Rock
Kendrick Lamar - Good Kid Maad City

Gode Sange:
Christopher Owens - Here We Go
Leonard Cohen - Come Hea
Bruce Springsteen - We Take Care of Our Own
Jana Kramer - Why Ya Wanna
Beach House - The Hours

Peter Møller sagde ...

hvornår er holy diver fra

niels ung sagde ...

HEJ PETER DENE R FRA 1983

Anonym sagde ...

When someone ωгites an pіece
of writing he/she keepѕ the image of а user in his/her mіnd
that how а uѕer сan understand it. Therefoгe that's why this piece of writing is perfect. Thanks!

My web-site: Suggested Site