torsdag den 14. juli 2011

noget andet

Jeg hører odinsk prøjsermetal og tænker på ulovlige stoffer.

Vi er allesammen enige om at Cecilie Frygtelig kær har puttentiale.


Ellers er alt som det plejer i Blokhus. Vrøvler hele dagen, er på Google+ om natten. Vi var til Miss Blokhus kun 1½ time for sent. Jeg fik bartenderens telefonnummer som ikke var hendes, fordi jeg sagde at Lasse havde tænkt sig at stjæle Mokai. Så hentede jeg åbenbart en flaske vin i busken, råbte "bøsser" af vores naboer, blev smidt ud og gik hjem langs stranden. Så vidt jeg forstår var det kun skæbnen på overarbejde der bevirkede at ingen fik tæv med en tæsk den aften. Ellers ryger vi pot og ser dagens mand.

Vi kan godt finde ud af at bage kage, derudover har Kasper opfundet verdens bedste drink der kun findes fordi vi gør. Vi afslører den kun under indflydelse af vodka, hyldeblomst og vand. men Tour de France er det værste der findes.

Nå. Jeg hedder Kasper Fangel Skov. God vin.

2 kommentarer:

The Gunslinger sagde ...

Vil i være med til at drikke vodka, hyldeblomst og vand mens i/vi/visse ting findes?

Niels Ung sagde ...

haha, fangorn forrest!!!!