søndag den 7. juni 2009

Odense Ø stories...


På det seneste har der været grunde til at lægge de sure løg på hylden...


Normalt arbejder jeg ellers - læs bor - jeg i hvad man kalder ‘Centeret’ og selv idéen om at betales 100 kr i timen for at være one-on-one med en computer med internet en hel arbejdsdag rækker ikke længere. Fuldtid i tøjbutik gør dælme emo. Enkelte nedturssætninger fra folket i Rosengårdscentret kan dog give optur: “Hva’så Rottekød!?” (Ung mand henvender sig til sin anorektiske veninde), eller “Du skal være HØFLIG!” (Hernia-kunde til mig) - seriøst, om forladelse!


Men som forvarslet sker der ting og sager...


Håbet om et værelse at Plov’s... Hehe Hoffe. Det får mig til at gø...


Og så tikkede denne flot fyr ind forleden:



Men måske gyldnest var en søndag nat Once Upon a Time in the West da Trøjborg bakkerne og en fæl bycykel stod mellem mig og crashing på brormands sofa. Og man undres over fremtiden generelt... Og ser så:




“Ørummen skaber den”


Bevares, på skiltet stod der måske i virkeligheden: “Vi følger ikke moden ... Frisør Dorte Ørum ... men skaber den.”

Men... en våd våd vådhåret Pøllum er jo ført blevet set på en campingstol så hvorforhvorfor ikk alligevel?


Allora, Århus, Roskilde... Jeg glæder mig som et lille hotdog-barn. 

3 kommentarer:

Maffe sagde ...

Det bliver stort! Velkommen på blöggan :)

Lasse Laks sagde ...

hey buggaloo, velkommen. og når bævi endelig bruger en smiley, så mener han det.

B.S Hermandottir sagde ...

Velkommen do, cool blog